2024-2027
ΣΥΝΟΨΗ:
ACCESS
Αντιμετώπιση της κρίσιμης έλλειψης λογοθεραπευτή στα σχολεία
Το ACCESS είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus+, διάρκειας 30 μηνών, που υλοποιείται από 7 φορείς που προέρχονται από Λιθουανία, Ελλάδα, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία.
Στοχεύει στη διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών, στα πλαίσια του γενικού δημοτικού σχολείου. Η έγκαιρη διάγνωση είναι κρίσιμη, ειδικά για παιδιά ηλικίας 6-10 ετών, καθώς η έγκαιρη παρέμβαση μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και να μειώσει την ανάγκη για εξειδικευμένη υποστήριξη.
ΣΚΟΠΟΣ:
Σκοπός του έργου ACCESS είναι να ενδυναμώσει τους δασκάλους με γνώσεις και εργαλεία και να στηρίξει τους γονείς με κατάλληλο υλικό, ώστε να προωθήσει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση για παιδιά ηλικίας 6-10 ετών, που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.
Οι κύριοι στόχοι του έργου συνοψίζονται ως εξής:
• Ενδυνάμωση των δασκάλων με γνώσεις και εργαλεία για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση αναδυόμενων μαθησιακών δυσκολιών.
• Παροχή υποστήριξης και πόρων στους δασκάλους ώστε να τους βοηθήσει να εντοπίζουν αποτελεσματικά τις αναδυόμενες μαθησιακές δυσκολίες και να τις διαχειρίζονται αποτελεσματικά στις κανονικές τάξεις.
• Προσφορά στους γονείς ενημερωτικού υλικού και πρακτικών συμβουλών για να υποστηρίξουν ενεργά τη μάθηση των παιδιών τους στο σπίτι
ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ:
Άμεσα
• Δάσκαλοι
• Μαθητές ηλικίας 6-10 ετών
• Γονείς
Έμμεσα
• Επαγγελματίες ειδικής αγωγής
• Διευθυντές σχολείων
• Δημόσιες αρχές
ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ
- “ACCESS στις μαθησιακές δυσκολίες”. Διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για δασκάλους
- “ACCESS στη στήριξη”. Ψηφιακή βιβλιοθήκη για δασκάλους
- “ACCESS στη γνώση”. Εργαλειοθήκη για γονείς