Στις 23-24 Ιανουαρίου 2025, το έργο ACCESS πραγματοποίησε την εναρκτήρια συνάντησή του στο Montevarchi της Ιταλίας. Εταίροι από τη Λιθουανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Ρουμανία συναντήθηκαν για να συνεργαστούν και να θέσουν τα θεμέλια για αυτήν την εμπνευσμένη πρωτοβουλία στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+.
Το ACCESS στοχεύει στην ενδυνάμωση δασκάλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων παρέχοντάς τους καινοτόμα εργαλεία, εκπαίδευση και πόρους για την υποστήριξη παιδιών ηλικίας 6-10 ετών με Μαθησιακές Δυσκολίες (LDs). Το έργο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών στο γενικό σχολείο, προωθώντας τη συμπερίληψη και ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές.
Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκαν οι στόχοι του έργου, το πλάνο εργασίας και τα αναμενόμενα παραδοτέα,
- Ένα ασύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για δασκάλους,
- Μια ψηφιακή βιβλιοθήκη για εκπαιδευτικούς, και
- Ένα εργαλείο υποστήριξης για γονείς.
Οι εκπρόσωποι των εταίρων της σύμπραξης εξέτασαν επίσης τα χρονοδιαγράμματα, τους ρόλους και τις ευθύνες, διασφαλίζοντας μια συντονισμένη και ενιαία προσέγγιση.
Καθώς το έργο ACCESS ξεκινά, ανυπομονούμε να μοιραστούμε ενημερώσεις, ορόσημα και επιτυχίες. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα από το ταξίδι μας προς μια πιο συμπεριληπτική εκπαίδευση!