Στην ψηφιακή εποχή, τα διαδικτυακά παιχνίδια αποτελούν μέρος της καθημερινότητας των νέων, προσφέροντας διασκέδαση, δημιουργικότητα και κοινωνική αλληλεπίδραση. Ωστόσο, η υπερβολική ενασχόληση μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές επιπτώσεις στην ακαδημαϊκή απόδοση, την κοινωνική ζωή και την ψυχική υγεία των μαθητών.
Το έργο GameOver, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2, έχει ως βασικό του στόχο την πρόληψη της προβληματικής ενασχόλησης με τα διαδικτυακά παιχνίδια σε μαθητές ηλικίας 12–16 ετών. Μέσα από καινοτόμα εργαλεία και δράσεις, το έργο ενισχύει τις σχολικές κοινότητες ώστε να προλαμβάνουν, να ανιχνεύουν και να παρεμβαίνουν εγκαίρως σε τέτοια φαινόμενα.
Στόχοι του GameOver
Το GameOver επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικές κατευθύνσεις:
- Ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους κινδύνους της υπερβολικής ενασχόλησης με το gaming.
- Έγκαιρη ανίχνευση ενδείξεων προβληματικής συμπεριφοράς μέσω κατάλληλων εργαλείων.
- Εκπαίδευση και παροχή πόρων σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την πρόληψη και διαχείριση του φαινομένου.
- Στήριξη ευάλωτων ομάδων μαθητών, ιδιαίτερα όσων προέρχονται από λιγότερο προνομιούχα περιβάλλοντα.
Τι θα παραχθεί στο πλαίσιο του έργου
Στο πλαίσιο του GameOver θα αναπτυχθούν και θα διατεθούν:
- Εργαλείο Έγκαιρης Ανίχνευσης (EDI).
- Εκπαιδευτικά εργαλεία και υλικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες σχολείων και οικογενειών.
- Διαδικτυακό πρόγραμμα επιμόρφωσης για επαγγελματίες της εκπαίδευσης.
Με το GameOver, στοχεύουμε να ενισχύσουμε τη γνώση, την ευαισθητοποίηση και την ψηφιακή ισορροπία στις σχολικές κοινότητες της Ευρώπης!
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα και δράσεις!